Aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

t was een pittige reis, bijna niet geslapen. Tijdens de reis zat ik met Niek en Amber naast me en schoot de vlucht van vorige week door mijn hoofd. Die mensen zaten ook aan boord om een prachtige reis te gaan maken. Helaas is het voor hun niet zover gekomen, echt vreselijk.

Wij zijn net aangekomen in het Golden Tulip hotel in Bangkok. Hier blijven we drie nachten. We gaan met zoveel mogelijk dingen meedoen. Zometeen hebben wij een welkom diner. Daarna vroeg ons mandje opzoeken. morgenvroeg gaan we naar de bloemen en groente markt, boottocht op de klongs(kanalen)en naar het Grand Palace. In de avond gaan we genieten van de zonsondergang en een heerlijk diner in het Baiyoke Sky Tower. hoogste gebouw (309mtr)van Thailand.
Maar hierover later meer...

• 25 Juli 2014 - 18:06

Plony:

Dat klinkt goed! Veel plezier!

• 26 Juli 2014 - 01:06

Marti:

Hoi Nagtegaaltjes,
    Gelukkig zit de vlucht erop, ik kan me voorstellen dat het nodige door je hoofd speelt na wat er vorige week is gebeurd in Oekraïne.

Na maanden wat spannend te zijn geweest is het dan eindelijk zover, jullie gaan met z'n viertjes 3 mooie indrukwekkende weken beleven!
    Bangkok is geweldig, een wereldstad...jullie komen tijd te kort.
    Ga in ieder geval die mooie fietstour maken en geniet van Bangkok en van elkaar. Veel plezier xx