vervolg dag negen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu vervolg dag negen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu

vervolg dag negen

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Familie

02 Augustus 2014 | Thailand, Chiang Mai

Na even een rustpauze ingelast te hebben. Weer even reisverslag maken en badderen, vertrekken we met het andere gezin, op zoek naar weer een lekker restaurant.

We gaan over de avondmarkt en al verder lopend beginnen de meiden uit de groep opeens te lachen en te gniffelen, toen ze Barbie en Michael zagen. Amber vroeg meteen de fotocamera aan Ron, rende naar Michael toe en zei met haar allerliefste stemmetje: Ik weet dat jullie ook op vakantie zijn, maar mogen wij alsjeblieft met jullie op de foto. Dat mocht. De drie meiden met Barbie en Michael op de foto.
Hoe kan je aan zo'n mazzel komen.
Dit was ook tijdens het eten in een lokaal tentje het gesprek van de dag.

We slenteren nog wat over de immens grote avondmarkt en hielden toen een taxi aan. Onderhandelden wat over de prijs en we lieten ons moe maar voldaan naar het hotel terug brengen.
Zo hoefden we niet over kakkerlakken te springen of groeten ratten te ontwijken...
Trusten en tot morgen.

En alvast voor mijn trouwe lezers, morgen nog wel een verslag maar dan waarschijnlijk een dag niet. Dan gaan wij met de nachttrein weer richting het zuiden.