Dag vijftien - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu Dag vijftien - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu

Dag vijftien

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 Augustus 2014 | Thailand, Hua Hin

Sawaddee ka,

Vanmorgen om 5 uur ging de wekker en om 6,15 uur werden we met de bus opgehaald om ons naar de pier te brengen. Met een grote catamaran vertrokken we naar Ko Samui. De trip duurde vierenhalf uur.
De zee was rustig dus er werden van onze groep gelukkig geen mensen ziek.
Op Ko Samui werden we met mini busjes naar ons hotel gebracht. Tenminste dat zou je denken...
Er was ons een mooi hotel beloofd aan het strand, deze stond ook in de reisbeschrijvingen . Nu werden we afgezet voor een oud hotel midden in de stad. Ik zal jullie de meeste details besparen, maar we zijn twee en half uur bezig geweest om in het hotel te komen waar we rechtop hadden. We vormden als groep gelukkig wel een front.
Er waren niet genoeg kamers dus vijf stellen moesten in een hotel, naast ons.
Hier zijn we mee akkoord gegaan. Koffers werden weer ingeladen en wij zijn naar het andere hotel gegaan.
Er werd totaal geen rekening mee gehouden dat wij als gezin bij elkaar wilden zitten. Hier moesten we dus weer voor vechten.
Het hotel is wel oké maar behoorlijk gedateerd.
Morgenochtend als de zon schijnt zal het er allemaal vast mooier uit zien maar voor nu was het de welbekende druppel.

Je hield die twee volle weken aardig vol omdat je wist dat er een lekker toetje aan zat te komen. Maar als dat toetje tegen blijkt te vallen is het even slikken.

Maar vanaf morgen gaan we gewoon weer lekker genieten en weer een paar mooie dingen zien en doen.

Ik zal vanaf nu niet elke dag meer wat laten horen. We maken tenslotte minder mee. Als er wel wat leuks te melden is zien jullie weer een verslag verschijnen.

• 11 Augustus 2014 - 19:15

Plony:

Ja, soms zit het een beetje tegen helaas. Hopelijk gaan jullie nog heerlijk genieten de laatste dagen!
    Groetjes van Ton en Plony