vervolg dag drie - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu vervolg dag drie - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu

vervolg dag drie

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Ik schrijf nu nog maar even een stukje. De kans dat we morgen geen wifi hebben is zeer groot.
We zijn net terug op het hotel.
Hebben heerlijk gegeten en gezellig met de groep nagetafeld. Het is heel leuk want iedereen gaat steeds naast iemand anders zitten, zodat je iedereen een beetje leert kennen.

Daarna hebben we een geweldige spektakel show gezien over de geschiedenis van Thailand. Gelukkig had Thomas er in grote lijnen iets over verteld anders begreep je er niet zoveel van. Er zaten veel special effects in en de kostuums waren prachtig.
Voorafgaand aan de show stonden er twee olifanten klaar om mee op de foto te gaan. We hadden al een paar foto's gemaakt met Amber erbij, dit wou ze heel graag. Na het eten zou er volgens Thomas nog genoeg ruimte zijn om foto's te maken van de olifanten. Helaas was dit niet zo, de olifanten werden voorbereid op de show. Misschien komen er nog andere gelegenheden.

Niek gaat voor ons de foto's op de computer zetten en dan gaan we nog en keer proberen een foto te plaatsen. Tot nu toe is dat niet gelukt.

We gaan nu nog even de koffer inpakken, deze moet om 6,45 uur morgen buiten de deur van onze hotelkamer staan.

Morgen gaan we dus deze indrukwekkende stad verlaten en op zoek naar de volgend plaats Ayutthaya.
Hopelijk kan ik jullie daar snel meer over vertellen!!

• 27 Juli 2014 - 17:47

Wilma Van Der Neut:

Mooi verslag , zo te lezen hebben jullie het wel naar jullie zin geniet er maar van

• 27 Juli 2014 - 21:19

Ellen:

Hoi Bianca,
    Heb net al je verslagen zitten lezen, jullie beleven zo heel wat. Mooi hoor... doe wel voorzichtig want ze rijden daar als gekken hoorde ik van mijn zwager.. Fijn dat jullie het naar het zin hebben. Maar wat een cultuurshock krijg je als je daar bent. Het verschil tussen rijk en arm is daar giga Kreeg even kippenvel momentje toen je vertelde over de fietsstocht, armoede-rijkdom van tempels. schrijnend , herkenbaar van onze reis naar Venezuela... Wens je nog een hele mooie tijd toe, geniet van Cultuur maar bovenal de Natuur!!. weet niet of we morgen ook wifi of internet hebben, als het lukt kijk ik even.
    Liefs en Groetjes aan Ron, Niek en Amber