Dag twintig - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu Dag twintig - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu

Dag twintig

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Augustus 2014 | Thailand, Ko Samui

Gisteravond hebben we met zijn vieren aan het strand nog een grote wensballon op gelaten.

Maar dan nu toch echt de laatste dag...

Dit is een luier dagje geworden. Vanmorgen lekker ontbeten en na het ontbijt is Ron nog even met Niek over het strand naar het centrum gelopen. Daar heeft Niek nog even zijn afdingkunsten laten gelden.
Amber en ik lagen lekker aan het strand en zwembad. Voor het douchen hebben we nog even om ons heen gekeken, alles in ons opgesnoven en waargenomen. Het was erg warm vandaag. Sorry, we mopperen niet hoor. We weten wat voor weer het is in Nederland.
Vanavond dineren we nog een keer met de hele groep. Dit zal in de vorm van een buffet zijn.

En dan morgen de gevreesde dag. Weer retour naar Nederland.
Om 5 uur de wekker, om 6 uur opgehaald. Een binnenlandse vlucht naar Bangkok. Hier zijn we als alles goed verloopt een 3 tot 4 uur. Om 12:30 uur staat de retourvlucht gepland naar het natte kikker landje.
We komen dan om 19:30 uur Nederlandse tijd aan.
Proberen dan zo snel mogelijk weer het ritme op te pakken om zo min mogelijk problemen te hebben met het tijdsverschil.

En natuurlijk vrijdag Blits ophalen, daar kijken we naar uit.

We willen iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties, op welke manier dan ook, op onze reisverslagen.

We hebben een vakantie gehad om nooit meer te vergeten en gaan thuis een mooi fotoboek maken!!

Veel liefs, de Nagtegaaltjes.

• 13 Augustus 2014 - 13:18

Wilma V D Neut:

Wij hebben ook erg genoten van jullie verslagen nog gefeliciteerd geniet er van wij wensen jullie een goede terug reis heel veel liefs piet en wilma