vervolg dag zes - Reisverslag uit Phitsanulok, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu vervolg dag zes - Reisverslag uit Phitsanulok, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu

vervolg dag zes

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juli 2014 | Thailand, Phitsanulok

Het bidden heeft geholpen, de regen is gestopt.
We hebben een veertig minuten durende paardenkoets rit gemaakt door de stad. Daarna afgezet bij een heel leuk restaurant, we konden lekker buiten zitten en keken op een aangelegde waterval. Het eten was smaakvol, we hebben ook eend gegeten, erg lekker. We zaten gezellig met de twee meiden uit de groep die van Niek en Ambers leeftijd zijn. Je leert elkaar steeds beter kennen, is erg leuk.

Te voet konden we terug naar het hotel.
Nu alle fototoestellen, filmcamera en mobieltjes in de oplader en kruipen wij zelf onder de wol.
Morgen vroeg weer op, de afstanden gaan nu gelukkig korter worden.

Wij vinden het leuk dat we jullie kunnen laten weten wat wij hier mee maken. Maar vinden het ook geweldig om jullie reacties te lezen. Dank jullie wel hiervoor!!

  • 30 Juli 2014 - 19:08

    Saskia:

    Jee wat een leuke verhalen! Super leuk geschreven ook!
    Wij zijn nu helemaal op de hoogte hahaha.
    Corrie kreeg vandaag een berg whatsappjes binnen en hebben even samen jullie verslag gelezen.
    geniet er nog lekker van!
    Liefs
    Corrie en Saskia

  • 30 Juli 2014 - 19:46

    Wilma V D Neut:

    Wij vinden het ook leuk om te lezen wat jullie meemaken en ook fijn om te weten dat jullie het naar jullie zin hebben ook voor niek en Amber Gr wilma

  • 30 Juli 2014 - 23:26

    Plony:

    Ik was een beetje achter met lezen, maar ben nu weer helemaal "bij". Geweldig leuk om jullie belevenissen te volgen. Jullie maken een prachtige reis zo te lezen!
    Ik kijk al weer uit naar het volgende verhaal!

  • 31 Juli 2014 - 15:30

    Marti:

    Sawadee ka,
    Ik sluit me helemaal aan bij Saskia, het is heel leuk om te lezen, je hebt er talent voor Bianc.
    Maar een beetje zorgen maak ik me wel als ik lees: "en kruipen wij zelf onder de wol"!!!!
    Het zweet breekt me uit als ik even terugdenk aan die warme deken die me omsloot bij aankomst in Bangkok...
    Die airco in de kamers kun je stellen hè!!
    Zo te zien aan de foto's hebben jullie prachtig weer. Wat ziet dat kopje koffie er fantastisch uit zeg, zonde om het op te drinken... Let even goed op Ron hoe ze dat doen, film het even, dan doen we thuis een workshop Cappuccino maken! ;)
    Veel plezier en tot morgen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Onze rondreis in Thailand.

Actief sinds 18 Juli 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 24068

Voorgaande reizen:

17 September 2023 - 02 Oktober 2023

Rondreis Zuid-Afrika

26 Juli 2019 - 10 Augustus 2019

Rondreis Gambia / Senegal

23 Mei 2019 - 06 Mei 2019

Rondreis Costa Rica

19 Juli 2018 - 08 Augustus 2018

Rondreis Vietnam

24 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

22-daagse rondreis in Thailand

Landen bezocht: