Dag tien - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu Dag tien - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu

Dag tien

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Augustus 2014 | Thailand, Chiang Mai

Goede morgen Holland,

Wat zouden wij vandaag gaan doen?

Het blijft echt geweldig wat wij allemaal mee mogen maken.
Vanmorgen zijn we wezen fietsen door het zuidelijke gedeelte van Chiang Mai.
De fietstocht voel helaas een beetje tegen. We hadden meer afwisseling in landschap verwacht. We hebben o.a. een plaatselijk ziekenhuis bezocht en langs de rijstvelden gefietst.

Toen we terug kwamen hadden we een uurtje om ons even op te frissen, daarna vertrokken we met twaalf man in een minibusje (hetzelfde waar we het feestje in gehouden hebben, maar nu iets minder luidruchtig).
Onderweg begon het behoorlijk te regenen.
Twee aan twee mochten we op de olifant zitten. We zaten op een soort bankje. Tjonge wat schommelt zo'n olifant zeg. Gewoon vlak lopen viel nogal mee, maar al snel ging hij een behoorlijk steile helling af en weer op. Ook ging hij door een rivier heen.
We wisten niet zo goed wat we ervan moesten vinden. Aan de ene kant vond ik het zielig voor het beest en eng, maar aan de andere kant was het een machtige ervaring.

Bij terugkomst van de olifantenrit gingen we (met onze nieuwe familie, zoals de meiden van het andere gezin ons noemen) met een bamboevlot de rivier af. Deze tocht ging door de jungle.
Inmiddels was het gelukkig weer droog geworden. Het was een prachtige tocht.

Nu zijn we moe maar voldaan weer in het hotel aangekomen.
Zo meteen gaan we lekker uit eten en waarschijnlijk weer even over de avondmarkt.

Jullie zullen ons morgen even moeten missen, maar zo snel als het kan breng ik jullie weer op de hoogte van wat wij mee maken.

We gaan het grote avontuur van de nachttrein mee maken....

• 03 Augustus 2014 - 19:55

Wilma V D Neut :

Jullie maken inderdaad een hoop mee leuk voor later om er op terug te kijken veel plezier in de nacht trein Gr wilma