Dag veertien - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu Dag veertien - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu

Dag veertien

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Augustus 2014 | Thailand, Hua Hin

Zoals gezegd vanmorgen wat rustiger gestart. Ontbeten en toen even met een boekje aan het zwembad. Ron loopt nog even langs het strand en vind wat mooie schelpjes, een grote zee egel en een kleine rog.
Met de bus anderhalf uur op pad en dan gaan we lunchen. Na de lunch maken we een groepsfoto op het strand.
We vervolgen de busrit weer tweeënhalf uur verder en hebben we een laatste tussenstop. Nog eens anderhalf uur verder komen we aan bij ons laatste hotel op het vaste land. Het is een zeer luxe hotel. In de kamer van Amber en Niek zit ook een jacuzzi.

Onderweg in de bus heeft Thomas weer even de afgelopen twee weken doorgenomen met de landkaart erbij. Hij begon natuurlijk bij aankomst en zo de weken door. Bij alles zeiden we: Och ja. Het is niet te geloven hoeveel we de afgelopen twee weken meegemaakt hebben. Maar ook hoeveel je alweer vergeten bent. Ik denk dat je thuis met de foto's erbij alles pas een plaatsje gaat geven. We hebben tot nu toe een afstand van 2000km afgelegd door Thailand!! Morgen komt er weer 300km bij over zee.

Bij het hotel nemen we afscheid van Thomas en Buchie. Dit is wel een emotioneel moment. Je hebt toch een band met ze opgebouwd, we hebben mede door hen onvergetelijke eerste twee weken van de vakantie gehad.
We hebben net de gids ontmoet die ons morgenvroeg naar Ko Samui gaat begeleiden.

Bij een lokaal restaurantjes in de buurt gaan we wat eten, zorgen dat vanavond de koffer al ingepakt staat, want morgen gaat de wekker om 5 uur.
Heerlijk gegeten. Met drinken erbij waren we met zijn zessen 712 bath kwijt (circa 3 euro pp). Het eten wat je in lokale tentjes kan doen is smaakvol en enorm goedkoop.

• 07 Augustus 2014 - 23:56

Elvira:

Wat gaat de tijd ongelooflijk snel. Ik kan me voorstellen dat je al deze indrukken niet allemaal in een keer kan opslaan. Met de foto's erbij zullen er zeker leuke herinneringen komen. Het blijft erg leuk om je verslag iedere dag te lezen. Heel veel plezier nog daar! X

• 08 Augustus 2014 - 00:53

Miranda:

Hey luitjes, Wij zijn ook weer even bijgelezen. pfff. wat een reis............dit gaan jullie (gelukkig) nooit meer vergeten. Jullie zullen nu wel toe zijn aan een paar dagen luieren op het strand. Ik ben erg benieuwd naar jullie foto's en verhalen. Mogen wij wel een avondje voor uittrekken. hihihihi. Maar dat vinden wij niet erg hoor. :) De verslagen lezen wij meestal s'avonds op bed voor het slapen gaan, kunnen wij ook weer even lekker wegdromen........................Wij zien elkaar weer na 22 augustus en kunnen dan weer lekker bijkletsen. Geniet nog van jullie laatste dagen en alvast een goede terugreis. Wij gaan nu naar bedje toe en spreken elkaar snel weer. Kus Miranda XX

• 08 Augustus 2014 - 15:12

Wilma V D Neut:

Amber en niek treffen het maar met de jacuzzi lekker hoor wat gaat de tijd toch snel maar wij genieten wel van jullie verslagen maak er nog een mooie week van Gr wilma

• 09 Augustus 2014 - 10:25

Annelies:

Wat heerlijk om ook een beetje op vakantie naar Thailand te zijn geweest met jullie reisverslag. Genoten!