Twaalfde dag - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu Twaalfde dag - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Familie Nagtegaal - WaarBenJij.nu

Twaalfde dag

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juli 2018 | Vietnam, Hoi An

Vandaag voor het eerst geen wekker. Wat heerlijk. Tuurlijk ben je vroeg wakker,  maar
Je kan nog even heerlijk blijven liggen.
Om 8.45u zaten we aan het ontbijt.
Amber besloot lekker bij het zwembad te gaan liggen. Ron, Niek en ik zouden nog even naar het centrum lopen. Ron had namelijk gisteren zijn slipper kapot gelopen.
Niek liep mee op zijn slippers en wat denk je....... na 300 meter begaf ook zijn slipper het. ( het teen bandje stuk,  dus dan  kan kan je niets meer).
Ron is teruggelopen om voor Niek andere schoenen te halen en na 15 min konden we weer door.
Het was niet al te druk in het centrum. We liepen nog even over de markt met als doel nog wat " oude koppies" te kunnen fotograferen. Maar de bevolking is op de markt relatief jong.
We dronken nog wat koude drankjes bij een soort  'Starbucks' . En kregen daar een heel koud verfrissings doekje aangeboden. Erg fijn.
Na slippers voor Ron en Niek en een tasje voor mij gescoord te hebben lopen we terug naar het hotel.
Amber zat nog bij het zwembad lekker te lezen. Wij gingen ons omkleden en ook fijn op een bedje onder een parasol liggen. We bestelden wat te eten en hebben vanmiddag lekker geluierd.
Vanavond gaan we terug naar het restaurant waar we al een paar keer gegeten hebben. Daar gaan ze speciaal voor ons allemaal Vietnamese hapjes maken.
Dit is dan onze laatse avond in Hoi An.
Net gegeten en het was allemaal zalig!! Alleen veel te veel.
Nu weer terug in hotel. Koffers weer gepakt.
Morgen om 6u de wake up call......